Fira!

Hellu! Idag ska vi fira Nicholas eftersom han fyllde år igår. Så släkten kommer på besök osv. Tror det blir tårta (c: hahahahahahahhaahhaahha kolla på smileysens näsa.... Fan vilken dålig humor jag har! Aja nytt ämne! Tårta. Jag är så trött på marsipantårta! Är inte ni det! Den är så tråkig fast man bara äter den några gånger per år. men tacos äter man ju varje vecka typ, och jag tröttnar aldrig på det! Men det är kanske för det är så himla gott!! Tummen-upp figur som bara finns på iphone! Juste glömde säga att jag har typ fått en iPhone för en månad sen hur kan glömma att skriva om något sånt??? Haha för jag är knäpp. Love you all! Skriver sen, och det kommer mer bilder! Slänger in en bild på kenza för hon är så jävla awezome! Så bra stil! Tummen-upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0