Födelsedaaaag!

Hejsan alla underbara! Lovade att lägga upp bilder från torsdag. Men jag tog inte så himla mycket bilder! Aja igår sov jag över med en kompis, vi såg på film och dansa och sjöng typ hela natten, Haha just nu är jag ensam och tittar på tv helt forever alone. Ska kanske Smsa någon kompis och fråga om dom vill hitta på något??! Det är ju typ runt 15 grader ute! Såå shortsen fram nuuuuu!!!! Haha är typ överlycklig för att det äntligen äntligen börjar bli sommar! Det ska inte va kallt i april!!!!! Punkt slut. Skriver antagligen senare, så ni får ha det bäst. <3 juste i torsdags var jag även med Bella vi gick till glassbaren och tog kort en massor!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0