Frågor

1. Fullständigt namn- Felicia
2. Ålder? - 14
3. Vart bor du? På Gotland
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, och min bror.
5. Färg på ditt hus? Orange/gul
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? I december
8. Klass? 8an
9. Vilket år tar du studenten? - 2017 tror jag
10. Något jobb? - sommarjobb, annars neh.
11. När gick du upp i morse? – elva
12. När ska du sova? - vet inte?
13. Duschat idag? Yes
14. Kramat någon idag?- yes
15. Pussat någon idag? - nej.
16. Vad har du ätit idag? - köttbullar med potatis till lunch, och lasagne till kvällsmat
17. Dagens klädsel? – tights med en lång baseboll tröja, med text på.
18. Dagens smink? - eyeliner, mascara, ögonskugga.
19. Dagens sötnos? - alla
20. Dagens roligaste? - att mammutungen i Iceage heter Kiwi på svenska men Peaches på engelska..
21. Har du många vänner? - ganska, är nöjd med dom jag har :)
22. Hur många har du kysst?- pass
23. Vem kramade du senast? - Johanna
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Min kusin
31. Film? - The hunger games.. Daahh
32. Låt? - So good av B.o.B
33. Mat? - hummer med ost.
34. Dryck? - coca cola
35. Färg? - orange, rosa, lila
37. Stad? - Visby?
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - musik, bild, hemkunskap
40. Människa? - Ja... Jag är en människa..
senaste: va?
41. Personen du tänkte på? - va?
43. Gången du spydde? – halvår sen typ?
44. Gången du grät? - idag, fick eyeliner i ögat :O
45. Pizzan du åt? - i förrgår, en Hawaii
46. Gången du var i Göteborg? - 2 år sedan?
47. Gången du var i Stockholm? - någon månad sedan
48. Gången du var full? - pass
49. Gången du var hög? aldrig
50. Gången du var kåt? - ???
51. Svart eller vitt? - båda
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Vene
54. Tvspel eller datorspel? – båda
55. Singel eller upptagen? singel
56. Hångla eller ha sex? - pass
58. Ragga eller bli uppraggad? - pass
59. Big Brother eller Paradise hotel? - haha big brother?
60. Blont eller svart hår? - blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? – choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Coca cola!
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - ?
69. Leva eller dö? - Leva
70. Personer du älskar? - alla jag älskar.
71. Personer du hatar? - alla jag hatar.
72. Gånger du varit full? - ingen
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Pass
74. Glassar du ätit på en dag? - idag har jag ätit en Ben&jerrys.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 0
76. Gånger du haft minnesluckor? - va?
77. Gånger du varit hög? -aldrig?
78. Personer du saknar just nu? – Lisa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - några gånger
vem: pass
80. Vill du kyssa nu? - Josh Hutcherson
81. Ska du träffa imorgon? - Min bror?
82. Sjöng du senast för? - Min pappa
83. Hade du senast en msn-konversation med? Ingen aning.
84. Spelade du tvspel med senast? - Johanna
85. Vill du ta med på resa nu? - Josh Hutcherson
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
87. Förtjänar att dö? - ingen
88. Är söt? - Jennifer Lawrence
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Josh Hutcherson :D
vad: va?
90. Gör dig glad? - att se på The hunger games. Och att va med min familj och mina vänner.
91. Gör dig ledsen? - sorliga filmer, och arslen.
92. Vill du helst göra nu? - mysa med Josh Hutcherson
93. Önskar du att du slapp göra? - städa och läxor och Betala allt jag köper.
94. Vill du ha nu? - Josh Hutcherson XD
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en iPhone 5 helst.
96. Längtar du till? - den 22 november 2013 då Catching fire kommer ut på bio.
97. Tycker du om dina betyg? - njaa
98. Ångrar du i ditt liv? - vene
99. Är det bästa som hänt dig? The hunger games filmen, och böckerna.
100. Hur mycket är klockan? - 22.42
/Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0