Julklappsköpning

Hellu. Idag har jag handlat massor med julklappar! Men jag är fortfarande inte klar.. Får väl fortsätta någon gång den här veckan? Nästa vecka är det skolavslutning! Whoop. Saknar. Det gick rätt så bra på simprovet idag antar jag. Det var bara 4 tjejer som badade, så det var lite pinsamt..? Och sen skulle vi prova att rädda en docka. det gick bra för mig, men när jag kom längst ner och var klar, kom Gabriella vid slutet, och höll på att tappa sin docka. Och jag han precis komma och "rädda" dockan innan den sjönk till botten. Haha hjälte! Nej men dockan var verkligen sjukt tung, och om man inte har rätt taktik blir det svårt. /Felicia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0