Baaaah

Ni vet varför jag inte har bloggat. No fu***** internet! Så ja. Jag kan berätta hela min vecka. Vi åkte till mitt fina sommarhus, i onsdags då myste vi bara, och spela lite kubb. (och bada i poolen såklart!) På torsdagen drog vi till stranden och chillade. Vi åt glass, och min kusin och jag kollade på snygga killar. Fast hon bara är 7 år, har hon sjukt bra smak. Haha. Sen på fredagen drog mina kusiner hem. Och då åkte jag Linus och pappa, till ljugarn. Där åt vi på resturang, och sen drog vi och kolla på raukar. Nice. Jag har tagit många bilder med systemkameran men, kan inte visa dom för dataladdaren har damp som sagt. I lördags, solade jag mest och badade och läste ut en bok. Sen igår åkte vi hem, och Millan kom hit. Hon sov över. Och just nu är jag barnvakt till kusinen jag skrev om tidigare. Senare ikväll ska jag va med Lisa, och Maja, och 2 till! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0