Bajs!

Hejsan! Blogg.se:s mobilblogg funkar inte.. Min data funkar inte. Bra liv. Eller min data funkar! Men laddaren, har fått damp. Iaf, idag har jag väl varit vid hamnen, ätit glass, varit med kompisar osv. Det var mysigt. Jag tänkte visa er bilder. Men ladaren har fått damp. Och mobilappen, som jag skrev. Haha. Därför är min uppdatering ganska låg. Det ska ändras snart! Och det lovar jag! Nu ska jag mysa med min min kompis. Vi ska se på film, och va uppe så länge som det går. Den första som somnar ska ge den andra 2 spänn. Haha nej skoja. Inga pengar. Jag ska ändra min header också! Det kommer många förendringar på min blogg framöver. Tex, dagens outfit! ♥vår kväll består av denna dryck. ;)
 


Kommentarer
Ella

Tack så mycket, din med :)

2012-07-06 @ 10:08:37
URL: http://duojagg.blogg%2Cse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0