☮ FUN ☮

hejsan! igår, skrev jag ju att jag skulle va med lisa. jo vi skulle egentligen gå och se, The dictator. Men.. jag fick inte, för mamma tyckte det blev försent.. så ist ladda vi hem en skräckfilm, och satt och myste. det var dock inte så mysigt när jag börja skrika.. haha. iaf idag gick jag på stan och köpte värdens snyggaste shorts! haha löööve. efter det, gick jag ner till hamnen, och åt en glass, med min kusin (som jag varit med hela dagen) och en annan kompis. Sen bada vi på kalkbrottet! det var dock kallt, i luften, så man ville hellre va nere i vattnet än att va på land.. hahaha. efter det gick vi ner till hamnen igen, och köpte 2 munkar. haha! sen tog vi en massa vackra bilder vid havet. en jätte fiin, rolig dag! ☺ jag, lovar att visa bilderna senare! för jag måste ladda över dom på datan. sålänge får ni nöja er med en helt random bild! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0