The amazing superman

Hejsan! Jag skrev ett inlägg för några minuter sedan, med en ny rubrik, och en 3 dagars gammalt inlägg! Sorry för det. Men min pappa har stängt av modemet, så det finns ingen internet på datan, och det finns ingen tv!!!!! Aaaahh! Damp. Så jag måste blogga på mobilen, men bloggappen, funkar ju inte? Så då måste man använda safari. Och det är en himla krångel. Haha, iaf igår va jag med Bella. Och vi va nere i hamnen och badade och åt glass. Jäte mysig dag! Senare på kvällen, va jag med min kusin, och vi såg The amazing spiderman! Den var sjukt bra. Jag grät 2gånger, och skratta, och log. Rekomenderat från mig! Se den!! Iaf idag ska jag bada med min kusin! Skriver senare antar jag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0