Too fun in tha sun

Alltså jag har haft alldeles för kul, för att kunna uppdatera på bloggen! Förlåt för det. Iaf, igår drog jag och Lisa, till Åminne. Vi åt på resturangen först. Jag åt en jätte god hemlagad snitschel. (hur man nu stavar det) sen drog vi till stranden, och sola, bada och spana in snygga pojkar. Hahaha. Efter det drog vi hem till Lisa, för att bada i hennes bubbelbadkar. Sen såg vi på massor med glee avsnitt, och Myste med Skipp och totte. (Skipp är Lisas hund) (totte är fågeln jag räddade) ja, ska sticka till sommarhuset, i några dagar. Jag vet inte om du finns internet där. Men om jag inte bloggar, så vet ni varför jag inte gör det. Skriver senare! peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0