✝ YOLO ✝

 ✝ Hejsan! idag, har jag varit på kalbrottet med min älskade kusin! jag har en bild, men den kan jag visa lite senare idag. iaf, vi badade ett tag, men sen blev det bara kallt. Så vi gick upp, och satt på oss myskläder ist. Sen mata vi dom läskiga små abborarna, som simma omkring. haha, när jag såg dom när vi skulle bada, ramla jag i vattnet. Och dom simma såklart iväg. Min kusin förklara att fiskarna är räddare för mig, än vad jag är för dom. neeehh... det tror jag inte...  fiskjävlarna bet mig f** på tån. eller bet och bet. luktade. :) iaf, nu är jag hemma och modemet, funkar! men tv:n funkar inte. iaf skriver väl senare antar jag. tjaaoo. ✝
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0