En dag på stan! :D

hejsan! sorry att jag inte skrev igår! men mitt internet har fått damp! jag har köpt massor både igår, och idag. är hel nöjd! igår gick jag på stan, med Sofia, Bella och Emma! dom gick efter ett tag, så Bella och jag köpte kläder! Wiiiieeeeee. köppte ett par shorts, med nitar, ett linne och en avslutningsklänning, och accesoarer! avslutningsklänningen, får ni se på skolavslutningen, men resten får ni se! idag va jag också på stan! då gick jag dit med Wilma, och Bella. Vi skulle bestämma vad för tema vi skulle ha på danslägret. vi valde Hollywoodtema. vi satt på Waynes coffie, och hade det mysigt. iaf efter det tog bella och jag kort, och sen tog vi på ansiktsmaskar, och nu ser vi på suckerpunch! skriver senare, hej!

tröjan på första fotot, har jag köpt, shortsen och accesoarerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0