fotografering!

hejsan! förlåt att jag inte har bloggat på ett tag... men den här gången har jag faktiskt en förklaring! jag har varit på dansläger. och det var hur mysigt, roligt, härligt, kul som helst! men vi fick inte använda mobil/data mm.. iaf vi gick spökstig, i en gammal lada (5) pers åt gången. och gick mitt ute i skogen kl 1 på natten. det var faktiskt ganska läskigt... haha. det var massor med spöken överallt. clowner, djävular, flickor. mm. sen har vi haft ett (disco) och vi har badat, och dansat en MASSOR! längtar redan tills nästa år! haha när jag kom hem, var jag med Maja. vi gick runt och dansa, åt jordgubbar, och fotografera. en urkul/mysig kväll! maja har faktiskt en jätte fin blogg! kolla in den!  www.majabackmans.blogg.se  nu kommer lite bilder från kvällen. ♥
ska nog ta en snabb dush, sen ska jag nog sova! måste sova ut från lägret..♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0