fullt!

hejsan! som sagt, dålig uppdatering pga mobilappen som dampat. haha. har ni haft en bra sommar? jag har haft det jätte bra! jag har badat, gått på stan, picknick, ätit glass, cyklat, stranden, solat. såklart varit med kompisar också. eftersom jag inte har skrivit på ett tag, orkar jag faktiskt inte berätta vad som hänt. haha, men jag ska berätta om vad som hänt dom senaste dagarna! i torsdags, gick jag på stan med en kompis. jag köpte 2 tröjor för 49 kr! helt sjukt billigt. efter det bada jag på kalkbrottet med lisa. sen igår köpte jag och min kusin, jordgubbar mm, och fika i almedalen. och idag gick jag på stan och, jag köpte en ring, som man använder 2 fingrar med. den var jätte snygg! och det var 70% rabbat, så den kosta bara 29 kr! sen såg jag ett par assnygga shorts! men jag hade inte råd, just då. så jag ska köpa dem på måndag, för det är stängt imorrn! :D iaf imorrn ska jag va med Lisa! hejdå, så skriver jag mer imorgon! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0