Hem :(

Hejsan allihopa! Idag, packar vi och åker hem, från detta underbara ställe! Det har varit jätte mysigt här, längtar redan tillbaka, fast vi inte åkt än... Haha, idag är det som en Lördag! :D vi är lediga i morgon för det är gottzamdag. Alltså Gotland hjälper Zambia, med en skola dom har där. Jag tycker det är bra att vi hjälper dom. Folk ska aldrig behöva lida! Där på skolan finns även ett barnhem, där det finns barn, som har förlorat allt.. Där hjälper dom barnen att få ett vanligt liv. Jag ska försöka skänka mycket pengar till dom. Många vet inte hur hemskt barnen behandlas i vissa länder. Det måste sättas stopp för. Skänk pengar och du förändrar värden! Det går inte att ladda upp bilder från mitt sommarställe! Så jag gör det när jag kommer hem!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0