meaby she´s trying to forget?

hejsan alla söta! jag har inte kunnat skriva på ett tag, eftersom min mobilapp, har fått damp. och jag har ibland inte tillgång till en klok dator. det är mest ipaden som jag brukar använda. dom andra datorerna har en nörd fastklistrad på skärmen... jaa sådant är mitt liv. suck. iaf, jag var på bodaborg igår! det var sjukt längesen jag var där. och det är fortfarande lika kul. vi klara rätt så många banor. stolt. haha. jag gick dit med emilia och linus! haha man måste ju va med sin familj. iaf idag har jag inte gjort ett piss. vakna typ för en timme sen.. jag vet att jag är lat. så nu har jag bestämt att jag ska vakna högst kl 10 varge dag! det finns så mycket grejer som jag missar. iaf på onsdag, ska Maja, jag och Lisa, åka ut och bo i en stuga på stranden. helt själva. vi tänkte bo där 2 nätter, 3 dagar. villket betyder att vi får laga mat själv osv. sjukt kul!! haha nu ska jag gå, och göra om mina kläder! alltså slita upp jeans, och så. så ni får ha det bra! så skriver jag senare.
ps jag använder datan som inte har några bilder.... så ni får nöja er med lite text. kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0