Min dag!

Hejsan! Tänkte berätta om vad Jag gjort idag. Förutom att jag köpte min awezome jacka! Efter skolan, gick några tjejer, och jag till någon lekpark! :) Det blev lite katastrof, där vid gungbrädan.. Jag ramla av, och några fick ont, och alla blev sandiga, osv osv! Haha sen efter det, gick jag, Bella och Tove, på stan. :D Och det var ju då jag köpte min usajacka. tänkte köpa massor med grejer, men måste tänka på att lugna ner min shopping-sjukdom! Haha vet att jag är beroende.. Behöver verkligen mer pengar så att jag kan shoppa mer! Hihi det som var lite kul idag, var att när jag såg min jacka, blev jag berörd! Jag fråga om det fanns flera jackor, en just den här (XL) -nej det är den enda som finns kvar tyvärr. Fast då upptäckte vi att den även fans i skyltfönstret! Och då, fick jag lite hopp, som ett litet skutt i mitt hjärta.. Good feeling.. Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0