Mina senaste dagar!

Hejsan, jag har inte skrivit på några dagar.. Så jag tänkte berätta om vad jag har gjort, på torsdag, fredag och idag! I torsdags, var jag med Lisa, och Fira hennes pappa, som fyllde år! Det blev jätte god mat, med prinsesstårta, som efterrätt. En klassiker! Samma dag, sov hon över hos mig. För vi hade sovmorgon på fredagen! Kul :D iaf, igår dansa jag och Bella hela natten, och kollade på alla studenter! :) dom var så fina. :') och sen gick vi till Bella, och jag sov över! På morgonen lekte jag med hennes lillebror, och åt frukost. Sen efter det åkte jag till mitt sommarhus, med släkten och vänner! Att vara ute på landet, är det mysigaste som finns! Det var en kort beskrivning på mina 3 dagar! Skriver mer i morrn! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0