stop think, and do it!

jag vill bli.
jag vil inte bli något.
jag vill leva i nuet.
glömma det dåliga.
varför?
varför måste man tänka på sin framtid?
varför kan man bara inte leva i nuet?
va lycklig.
och inte tänka.
dom säger att man är lycklig, om man har hela sitt liv planerat.
men jag vill leva med många överraskningar.
många nya.
många som jag älskar.¨
jag vill inte planera, att just denna person jag ser nu,  ska jag älska hela livet.
jag vill leva oväntat.
vara fri.
jag vill bli.
jag vil inte bli något.
jag vill leva i nuet.
glömma det dåliga.
varför?
varför måste man tänka på sin framtid?
varför kan man bara inte leva i nuet?
va lycklig.
och inte tänka.
dom säger att man är lycklig, om man har hela sitt liv planerat.
men jag vill leva med många överraskningar.
många nya.
många som jag älskar.¨
jag vill inte planera, att just denna person jag ser nu,  ska jag älska hela livet.
jag vill leva oväntat.
vara fri.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0