Whuups!

Märkte nyss att jag inte bloggade igår. Jag skrev ett inlägg, och glömde puplicera det! Haha så händer det hela tiden. Suck. Aja, idag har jag inte gått i skolan. utan hela min klass, gick på en utflykt, någonstans bredvid havet. Eller vi va uppe på en klippa bredvid havet. Det var en härlig dag! Vi grilla hamburgare, tävlade, och pratade! Jag försökte lära mina lärare att shuffla, det gick inte så bra.. Men dom lärde sig rätt snabbt! Dom måste bara öva på tekniken. Iaf, i morgon är det skolavslutning. Och jag blir bara nervösare och nervösare! Jag fattar inte ens varför jag är nervös.. Men taggad är jag! Sen blir det ju läger på söndag! Yippie!!! :D ha det bra! Lite bilder från idag, och igår!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0