En liten paus ♥

Hejsan alla underbara läsare! förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har varit upptagen med att ha det kul och roligt med min familj i thailand! just nu är jag i sverige! och det är vår och allting är så fint. det är bara i Sverige där man känner sig hemma lixom. aja kom hem i tisdags iaf. idag har jag varit i skolan! inget ovanligt med det, känns ju som det är en måndag idag eftersom jag var ledig igår hade studiedag. och i morgon går vi skolan. typ bara en lektion men det är bra eftersom då blir vi lediga på måndag!! och hellre att man går en lektion på lördagen än att gå hela måndagen! jupp, skriver antligen senare, ska va med en kompis och ta kort, byyye! ♥
ps lägger upp lite bilder från thailand osv!
jag.. haha
jag laddar upp mer bilder senare! Thailand 2012 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0