Dancing in the moonlight

Hejsan allihopa! Idag har jag varit i skolan som vanligt. Inget speciellt har hänt där, fick en gratis macka, och en smil! Aa det var det enda speciella som hänt idag! För er som undrar varför jag fick det gratis, är för att jag är med i elevrådet. Hehehe... Iaf efter skolan, gjorde jag en god fruktsallad, till mig själv. Jag såg att hela vår fruktskål, va full med frukt, och ville inte att dom skulle ruttna, för jag är typ den enda som äter frukt... Eller dom andra äter frukt ibland!
Slänger in ett recept på min goda fruktsallad! 1-2 personer 10-15 min.
Ingridienser:
1 äpple
2 kiwi
1 apelsin
Vaniljglass
1 msk juice (valfri)
Vet att det lät lite, men det var hur mycket som helst!

Så här gör man:
1. Skölj frukterna.
2. Hacka äpplet, och skala kiwisarna.
3 hacka kiwin, och skär apelsinen i klyftor.
4. Skär av skalet på apelsinen, och hacka den.
5.häll i allt i en skål, och blanda.
6. Häll i juicen, även apelsinsaften som hamnat på skärbrädan!
5. Blanda en gång till, avsluta med en kula vaniljglass!
Varsågod, ett väldigt enkelt, gott och nyttigt mellanmål!
Ikväll ska jag dansa, i månskenet, yesss jag ska gå ut kl 1 i natt och dansa! Nej jag ska dansa ikväll, kl halv 6 till 8! Det ska bli härligt och uppfriskande! Hej med er! 😘



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0