En aning arg.. Oops

Hejsan, vet att jag va lite arg igår. Hehe förlåt för det! Idag har jag bara gått i skolan, och studerat en massor. Inte det roligaste, men man måste ha bra betyg för att komma in, på något bra gymnasium. Iaf, Så skönt med fredag imorgon, Börjar ju 9 i morgon! Det är sjukt skönt att sova mer, än vanligt. Blir inte ni extra glada på en fredag? Jag blir så glad, eftersom jag tänker på den goda maten, kompisarna, och sova sent! Iaf jag har nyss gjort ett gott nytt mellanmål, som vanligt. Jag tror jag kommer lägga upp recept på mellanmål, varje dag! Här Kommer ett recept på en god sallad,

Ingredienser:
1/4 gurka
1 eller 1/2 tomat
Keso 2-3-4 matskedar (så som du vill ha det)
Riven ost 1msk
2 skivor skinka
Olivolja
(salladsblad)

Gör så här:

1. Skölj gurkan och tomaten, och hacka dom, hacka även skinkan.

2. Lägg gurkan längst under, och sallad om du vill ha. Sen keson, sen tomaten, och skinkan.

3. Riv ost över salladen, och smaksätt med olivolja!

Det var riktig gott tyckte jag! Fast det är godare med min egna sallad, med fetaost, rucula, kyckling, mer olivolja! Kanske skriver det receptet senare. <3 föresten! Glömde säga att det börja brinna på min skola idag! I B-Husets källare! Tekniksalen alltså, lite läskigt... Så alla bara sprang ut, nej skoja alla gick ut långsamt och lugnt. Jag fick panik.., hehe... Lägger in en bild när alla är Ute På skolgården. Aja skriver senare! Kram Felicia! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0