Frågestund!!

Tja alla fina har en liten frågestund, idag, inget speciellt. Bara för dagen. Ni kan fråga vad som helst! Men om det är för privat, så är jag tvungen Att säga pass! Just nu ser jag på scrubs, och ska ut med en kompis och äta glass vid hamnen! Hoppas inte den snåla tjejen jobbar där idag... Förra gången, beställde jag en stor mjukglass, och vad fick jag? Jo en liten glassklump... Nådde knappt över kanten på bägaren. Jag rynkade pannan, och såg på killen bredvid mig, som hade fått en enorm glass, avunsjuk... Fast det är okej, tjejen var nybörjare! Haha som sagt fråga vad som helst! Så ska jag försöka att svara!



Kommentarer
Linnea

Hejsan, Ska du resa i sommar?

2012-05-22 @ 17:11:25
Astrid :)

Hejhej! Har du några husdjur, du har iaf inte skrivit om det? :-)

2012-05-22 @ 17:12:42
HANNA

Cha Felicia kan inte du lägga upp tips om mode och sådant, som du gjorde förr?

2012-05-22 @ 17:14:30
Lol <3

Hej felle! <3 vad är din favoritfärg?

Vad är din favoritdryck? :D

Vad är ditt favoritplagg i din garderob?!

Du dansar ju! Hur många danser dansar du, och vilka?? <3

Vad är din favoritgodis?

Det var nog alla frågor! Hej då! <3

2012-05-22 @ 17:18:10
Emilia <333

Villka affärer gillar du mest?

Villket land är mysigast tycker du? <3

2012-05-22 @ 17:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0