Fu**ing AWEZOOME!

Hej alla fina! Idag har det varit skolan som vanligt. Jag håller på att göra ett par jättesnygga shorts. Eller jag tycker att dom är snygga! Har sytt på blommlappar, Kanske inte låtar så himla snyggt, men det är det. Ska visa dom på måndag, för då är dom klara! Snart ska jag dra till Lisa, ska hjälpa henne att välja balklänning. Tror jag inte är till någon stor hjälp.. Haha! Just nu sitter jag och smaskar på en Ben&Jerry's, och ser på tv. Oh My applepie heter glassen, för er som undrar! Alla säger att jag ska köpa en stor ist, men grejen är att jag älskar äppelpaj så himla mycket. Och nu har dom gjort en glass där det finns äppelpaj i, men det finns bara en liten burk. Om det fanns en stor, skulle jag såklart köpt den ist! Skriver mer ikväll! Juste rubriken! Vi är lediga i morgon!!!!!!!! Eller vi ska bara röra på oss lite! Så Bella och jag ska cykla till snäck, och bada lite!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0