Grönalund!

Hejsan alla fina! Nu på fredag, ska faktiskt jag och Lisa åka upp till Stockholm själva!! Helt galet! Vi ska till Grönalund på fredag morgon och komma tillbaka på fredagskväll så det blir ingen övernattning den här gången! Vi ska ja det cpkul! Vi kanske hinner shoppa lite, kuul!! Monkis, och ginatricot! Yesssssss! Haha idag gick jag i skolan i en halvtimme, bara fett med soft! Vi orienterade vid rävhagen! Bella och jag kom 3a av alla grupper, först av alla tjejerna! Haha men vi var inte så paranoida av att springa, vi tog god tid på oss att läsa kartan. Och därför kom vi i mål rätt. Snabbt! Okej ska dra för jag ska köpa kyckling och pastasallad och göra någon god sallad med massor med fetaost!! :D haha skriver ikväll! /Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0