King, and Queen!

Hejsan! Frågestunden är nu avslutad! Det har droppat in ganska många frågor, och jag har svarat på alla! ;) kul att se vad för frågor ni ställde. Dom flesta va normala typ som -vad är din favoritfärg? Ett typiskt svar -> rosa, haha nej har rätt många favoritfärger, svaret på det kan ni se på ett tidigare inlägg! :) iaf ska till dansen om 2 timmar. Vi ska träna på dansen vi ska dansa för kungen och drottningen! Det ska bli superkul att dansa för dom, men målet med min dans är att bli lika bra som proffs. Varje gång jag är på en Dans-show blir jag helt rörd. Och det är just sånna stunder, som jag vet vad jag ska göra med mitt liv. Dansa forever and ever, puss på er alla mina läsare, skriver mer ikväll! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0