NO internet!

hejsan alla underbara läsare! förlåt att jag inte har skrivit över helgen! men jag hade inge internet alls i mitt sommarhus!  försökte mobilblogga där ifrån, men det gick inte, försökte 100 gånger. haha jag har iaf haft det hur trevligt som helst. ♥ på fredagen satt vi ute nästan hela natten och prata tillsammans! på lördagen grilla vi massor med gott, och sedan grilla vi banan med choklad! hur gott som helst. sen såg vi på melodifestivalen! SVERIGE VANN!!!!!!!!!! HEJA LOREEN! ska till globen och se finalen nästa år! juste vi hade vattenkrig också! (lite löjligt) men hur kul som helst. jag och mina kusin mot farfar. haha stackars farfar... idag firade vi mina mamma och min farmor. vi gick och åt på en resturang. med värdens godaste mat! mums, iaf just nu sitter jag och lyssnar på musik, och funderar på att ta ett bad? visar lite bilder från helgen och andra bilder. har en ny header förresten! vad tycks?
ignorera mitt fula trasliga hår den dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0