Svar!

Frågestunden fortsätter tills klockan är 0:00 då är frågestunden avslutad! Nu svarar jag på frågorna som har droppat in nyss! <3

Linnea: hejsan, ska du resa i sommar?

Svar: ja det ska jag! Jag ska resa till Italien! :)

Astrid: hejhej! Har du några husdjur, du har iaf inte skrivit om det?

Svar: jag har inte skrivit om det för jag har inga husdjur! Hade fiskar men vi sålde dom :(

Hanna: cha Felicia kan inte du lägga upp tips om mode och sådant, som du gjorde förr?

Svar: det är klart jag kan, om ni vill det såklart! <3

Lol: hej Felle vad är din favoritfärg?

Svar: svart, rosa,rött och blått :) vitt!

Vad är din favoritdryck?

Svar: Coca cola!!!! Fast det är ju bra med vatten!

Vad är ditt favoritplagg i din garderob?

Svar: jag gillar min vita tröja Med öppen rygg, min gula med ett kors, min korta svarta med färgglatt mönster! Min luvtröja utan armar!

Hur många danser dansar du, och Villka?

Svar: jag dansar 4 danser, hiphop, disco, jazz/showdance och balet!

Vad är din favoritgodis?

Svar: choklad!!!

Emilia: Villka affärer gillar du mest?

Svar: Gina tricot!!!!!!!! Några andra som jag gillar är bibok och H&M

Villket land är mysigast tycker du?

Svar: Thailand såklart! Men jag gillar Spanien också! <3

Tack för alla jätte fina frågar jag svarade så gott jag kunde! Det var jätte kul Med så många frågor! Puss på er alla!
Bilderna nedanför är mina favoritplagg som ni fråga om!!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0