Vilken härlig dag!

Hejsan idag har vi varit på utflykt med hela klassen hela dagen, och 7B. Först åkte vi till tingstädeträsk, och bredvid fans det ett fäste, fäste är som en Borg, skydd mot krig osv. vi gick ner, blev guidade och fick se på någon film. Och vi fick gå omkring i dom mörka gångarna. Lite läskigt, fast ändå inte eftersom det var mycket folk. Haha men om man skulle vara ensam skulle set vara fett scary! Haha efter det åkte vi till något änge där det fanns en ruin och några picknickbord, där vi åt lunch. Jag åt pastasallad, som typ alla andra. Men en del hade med lite udda mat typ som tacos... Haha sen blev det kallt och alla ville in i bussen igen. Sen efter det åkte vi till sementa i Slite, vi blev guidade och åkte ner i massa hål och sjöar. Vi fick se massor med enorma maskiner. Det var lite läskigt men ändå jätte kul! Just nu är jag jätte trött, och mina fötter värker. Fast jag inte gått så himla jätte mycket. Mest åkt buss. Haha ska typ sova i en timme eller något! /Felicia

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3194901/images/2012/pic_202534464.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0