Aktiv?

Vet faktiskt Inte varför jag har varit väldigt aktiv på bloggen dom senaste dagarna. Min lust att blogga har kommit tillbaks, så det är ju superbra! :) förut kanske jag skrev ett inlägg per dag, eller ett inlägg varannan dag. Men nu är det typ 5 inlägg per dag!
Iaf tänkte berätta lite fakta om mig.
1. Favoritmat: hummer med ost/ potatismos/ farmors kycklingryta
2. Favoritlåt just nu: he wont go, silhouettes, closer, i cry osv.
3. Favoritgodis/snacks: choklad!! Och ostbågar!
4. Favoritfilm: det vet nog alla!!! THE HUNGER GAMES, är helt besatt i den filmen alltså!
5. Favoritartist: Adele
6. Favoritskådespelare: Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson!!!!! = katniss och peeta!
7. Favoritklädesplagg i din garderob: jag älskar min BAD tröja, och min nya tröja som jag la ut igår! Men bara för tillfället man kanske ändrat sig?
8. Favoritmånad: december, oktober, juni, juli, augusti.
9. Favorit årstid: jag gillar alla årstider lika mycket! Alla är härliga på sitt eget sätt!
10. Uppsatt eller nedsläppt?: både och!
/Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0