Hiss och Diss

Det var länge sen jag gjorde någon hiss och Diss.
Så här får ni en!
nr 1: hiss : en blogg som jag hissar är www.werun.se/hofh/ det är bara för att hon har sjukt bra stil, hon har bra pepp, insperar en sjukt mycket. Och dessutom är hon sjukt söt! Så gå in och kolla på henns blogg! Då får ni en kaka. :)
nr 2: hiss: Snooki har fått ett barn!
Ni kanske tycker att jag är konstig om jag tycker att det är bra. Men det är väl klart att det är bra. Alla måste skaffa ett barn någon gång i livet, alltså om man vill. Och nu kan hon skärpa sig och skaffa ett klokt liv med en familj. :)

nr 3:Diss: dåligt väder! Jag hatar dålig väder. Visst ibland kan det va mysigt, att sitta inne med en kopp te och mysa framför brasan. men om det är flera dagar i streck blir man lite uttråkad.
Nr 4: Diss: förskyldning. Det är ett av det jobbigaste som finns. Sitta och snyta sig hela dagen är inte så kul.

Ni behöver absolut inte tycka vad jag tycker. Ni får tycka precis hur ni vill. /Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0