Luckiest girl on the planet

Hejhej, har haft hemkunskaps prov som jag berättade om igår. Det gick väl helt okej, Jag hoppas det iaf. Det enda problemet va att jag inte fick ha några nötter i wooken, vilket är en av dom viktigast ingredienser i maträtten. Så det smakade inte likadant som jag är van vid, men det var gott i alla fall. Sen har klassen bestämt att vi ska stå och sälja kakor på Adelsgatan nu på söndag! Så kom jätte gärna. Men Jag kan tyvärr inte va med.. :( jag fyller år, och ska typ ha en "fest" eller vad man säger. Men jag ska bidra till bakningen! Snart ska pappa och jag till musikaffären och köpa en gitarr! Ååååååhh är så taggad, har alltid velat ha en alldeles egen gitarr! /Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0