10 saker ni kanske inte visste om mig?

eftersom alla andra gör det på sina bloggar, hade jag tänkt att avslöja 10 hemligheter om mig sjäv. eller hemligheter är ju att ta i, menar saker ni inte visste om mig.
1. När jag var mindre, brukade jag somna bättre, om jag kollade på zombiespel innan jag gick och la mig. :S
 
2. Mina 3 favoritfärger: Orange, Rosa och Lila, är bara mina favoritfärger pga alla mina The hunger games böcker har dom färgerna ;)
 
3. Jag har aldrig smakat chailatte.. vad är det? :S
 
4.  Jag brukar alltid vara hungrig hela tiden. Även om jag äter som en gris, blir jag hungrig typ 10 min efter.
 
5. Jag vill bli doktor, eller Dansare.
 
6.  Min Bästa vän heter Lisa.
 
7. Min favoritdag är fredag, eller lördag.
 
8. Jag är ''kär'' i Josh Hutcherson (peeta i The hunger games)
 
9. Jag är också kär i en som går i min skola. Vem tänker jag inte säga.
 
10. jag älskar min farmors kyckling gryta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0