DANSA KUDORO

 
hejsan , förlåt att jag inte bloggade igår men jag orkade helt enkelt inte. Igår va hela klassen, och många andra klasser, på en gymnasiemässa. Det var superbra, att lära sig om alla linjer om fins. Jag tror nog jag ska gå på NA/NV naturvetenskap, om jag nu kommer in. Annars blir det väl SAM eller EKONOMI. Efter det, gick jag och min kusin till creperiet kl 6 tror jag :). Jag beställde en Crêpe som hetter jordgubbe. På den finns det vitchoklad, jordgubbar, glass och grädde. supergod är den. Efter det hade jag utvecklingsamtal, det gick bättre än vad jag hade trott. yess, Idag har jag tagit det lugn, gått i skolan. Ska äta strax, sen sticka till dansen. /felicia
Kommer ni ihåg den här bilden? det var när jag och min kompis försökte att göra egna Crêpes. Och resultatet blev väldigt bra faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0