Weird feelingzzz

Hejsan, har blivit väldigt slö på att blogga tycker jag. Jag hoppas att det kommer att ändras. Igår, fyllde Lisa år, och jag drog hem till henne en liten stund. hon fick ett bästis halsband gjort av Kenza av mig. Det jag inte visste var att det stog k-k, på baksidan. Och vi ba whaaaaaat, och skrattande en hel del, Fin dag. Idag ska jag plugga som ett djur! Jag har NO-prov imorrn, och jag måste få godkänt, annars är det kört. Ska börja plugga om 20 min, för jag vill sova lite först. Är så jä*** trött, så jag somna typ i skolan idag, nej, men nästan. Och så fick jag just dance 4 igår!!! Åh vad jag längtat, det är massa nya och bra låtar. Typ, beaty and a beat, call me maybe, rocklobster, final countdown, part of me, disturbia osv. Fun!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0