Yesterday

hej!! förlåt att jag inte skrev något igår kväll, men jag var så trött, iaf maja kunde inte komma, så det var bara lisa och jag som hade en liten ''tjejkväll'' först gick vi till ica och handlade fika, alltså muffins osv. sen satt vi oss på ringmuren och åt. det var super mysigt. men det slutade med att all vår fika hamnade på marken.. hahahaha. ;) sen gick vi och tog kort. sen efter det drog vi hem till lisa och åt tacos. supermysigt. sen drog vi till crêperiet och åt crêpes. idag har jag bowlat och spelat lazertag med linus och kusse, jag kom 1a i lazertagen och 2a i bowlingen. whoop. och så har jag spelat en massa tvspel som residens evil och mariokart. skriver mer imorrn, hej!
fast det här är ett gammalt foto, när kusse och jag gjorde egna crêpes! mums
hahahhahahahhhaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0