Min vecka

Hejsan svejsan! En del har frågat hur jag gör min träning, hur jag sminkar mig, vart jag får inspiration? Men nu tänker jag skriva hur jag tränar!
En vanlig vecka brukar se ut så här:
Måndag: Disco Dans i en timme, samt skjutning efter.
Tisdag: 1, 1/2 - 2 timmar på gymmet. Då kör jag på trampmaskinen, springmaskinen, cykelmaskinen, romaskinen, samt styrketräning, då jag gör 50-100 situps samt en massa på maskinerna.
Onsdag: dans i 1, 1/2 - 2 timmar,balett, sedan ut och och springa lite, eller ett snabbt pass på gymmet.
Torsdag, hiphop dans i en timme.
Fredag: ibland brukar jag träna direkt efter skolan, men för det mesta brukar jag softa
Lördag: ibland tar jag ett träningspass runt 12tiden, men annars tar jag det lugnt.
Söndag: gymma!! Samma som måndag
Ungefär så här ser en vecka ut för mig! Ni kanske undrar -hur hinner du med läxorna och kompisarna?! Vet inte hur.. Men jag hinner med allt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0