Jakten till att vara perfekt

Jag tror det är många tjejer, som har samma problem som jag hade. Att hela tiden vilja va perfekt. Och det jag har upptäckt nu, är att det är omöjligt. Ingen kan va helt perfekt. Man måste ha dom perfekta kläderna, det perfekta håret, det perfekta sminket. Ja allt, helt enkelt. Men nu vet jag att man inte kan va perfekt fullt ut. Det finns miljontals fel på mig. Tex att jag har 3 hål i tänderna, jag har jätte jobbigt hår,och att jag är skitkonstig, haha ja jag erkänner det.. xD och jag har läst runt på internet, om tjejer som vill vara perfekta, och kämpar, och sminkar sig och fixar sitt hår typ 3 timmar om dagen, och väljer ut den perfekta outfiten dagen innan osv. Jag gjorde det ett tag.. Men nu orkar jag inte. Jag tycker nu att jag är perfekt som jag är. Puss på er /Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0