5 saker jag hatar med sommaren.

I vintras gjorde jag ett inlägg om 5 saker jag hatar med vintern. Det blev väldigt populärt, så jag tänkte göra en till. Fast den här gången handlar det om sommaren. Jag älskar sommaren, så det här blir svårt.. Haha.

1. Myggor/flugor: finns det något störigare än surrande flugor som väcker än på morgonen, och mygg som suger blod, så att det börjar klia som attans. Blir bara sur av tanken.

2. Ingen sommarflört?: man blir ju lite sur när man inte får till någon sommarflört.. Haha.

3. Badkrukor: det är inte kul att gå till stranden med badkrukor. Dom som aldrig vill bada och bara steker i solen och får cancer. Hahaha. Ok kanske lite överdrivet.

4. Bortresta kompisar: hatar när alla kompisar är bortresta, och man har inget att göra :(

5. Smältande glass: glass som smälter alldeles för snabbt. Man köper glassen och efter 1 minut har hela glassen smält. Blä. Jag vill njuta av min glass



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0